Taller de prehistòria a 1r d'ESO

Dilluns i dimarts de la setmana passada els alumnes de 1r d'ESO van rebre la visita dels arqueòlegs Juan F. Gibaja, Núria Morera, Gerard Remolins i Antonio Palomo. Aquests van ensenyar als alumnes el treball que fan als jaciments i els van fer participar en les demostracions de com fer foc i tallar la pedra a partir de tècniques prehistòriques. Els alumnes van gaudir molt de les diferents activitats alhora que van aprendre moltes coses noves!

Aquí teniu algunes fotos.

IMG 8128IMG 8149IMG 8154

IMG 8228IMG 8174IMG 8234