Durant les últimes sessions de l'APS Aprenem Junts: Mil·lenari, els alumnes de 4rt d'ESO han estat col·laborant en la organització de la seva jornada de portes obertes.

En primer lloc els alumnes van elaborar unes enquestes amb preguntes del tipus: "Saps què és un centre de dia?" "Què fas al Mil·lenari?" "T'agrada anar-hi?". Aquestes preguntes van ser formulades als diferents usuaris per a poder realitzar un posterior buidatge. Les respostes obtingudes els van servir per a crear els murals finals, que consistien en unes bafarades amb algunes d'aquestes respostes juntament amb alguna fotografia de cadascun dels usuaris.

El procés com el resultat final van ser molt gratificants, tant per als alumnes com per als usuaris!

Aquí teniu una selecció d'algunes fotografies:

Pas 1: passem les enquestes

Enquesta1Enquesta2

Pas 2: fem les bafarades

Bafarades1Bafarades2

Pas 3: ja tenim els murals!

mural1mural2