Les alumnes i els alumnes de 1r i 2n de primària hem anat d'excursió al Museu d'Arqueologia de Catalunya.

Amb motiu dels nostres noms de la classe "Prehistòria" i "Egipte" de 1r i 2n, respectivament, hem fet diferents tallers: com vivien els nostres avantpassats i com era el procés de momificació.

Al taller sobre la Prehistòria ens han ensenyat com feien, els primers homínids, les eines i el foc. Després, hem fet pintures rupestres amb els nostres dits.

r

Al taller sobre Egipte hem après molt sobre la cultura egípcia i hem fet el nostres noms amb jeroglífics.

momia

jerogli

També hem gaudit de la natura als parc de Montjuic on hem esmorzat, dinat i jugat tots junts.

park