Sortides i activitats Primària

Enguany a la sortida de final de curs de l'etapa de Primària hem anat a la Granja Escola de Santa María Palautordera.

Amb motiu del projecte que estem fent a 4t a l'àrea de plàstica "Fem la nostra escultura" hem anat a Sta. Maria del Mar a visitar l'escultura de St. Ignasi de Loiola.

Les alumnes i els alumnes de 1r i 2n de primària hem anat d'excursió al Museu d'Arqueologia de Catalunya.

Els alumnes de 3r han gaudit d'un matí d'activitats lúdiques al parc de la Barceloneta.

Els alumnes de 3r de l'Escola Labouré hem gaudit d'un dia fantàstic al Fòrum.

El passat dimecres 27 de març, vam anar a fer una visita a l'obra de Jaume Plensa al museu del Macba.

Els alumnes de 2n participen en el projecte Dansa Ara, patrocinat per l'Ajuntament de Barcelona.

Els alumnes de 4t van a la Fàbrica del Sol.

El passat dimecres 27 de març vam anar a viure una experiència especial visitant l'exposició de anar Jaume Plensa al Macba.

Els alumnes de 4t han assistit i gaudit d'una sessió d'esgrima al Club d'Esgrima de Barcelona.