Sortides i activitats Primària

Les alumnes i els alumnes de 1r i 2n de primària hem anat d'excursió al Museu d'Arqueologia de Catalunya.

Els alumnes de 3r de l'Escola Labouré hem gaudit d'un dia fantàstic al Fòrum.

Els alumnes de 2n participen en el projecte Dansa Ara, patrocinat per l'Ajuntament de Barcelona.

Els alumnes de 4t van a la Fàbrica del Sol.

El passat dimecres 27 de març vam anar a viure una experiència especial visitant l'exposició de anar Jaume Plensa al Macba.

Els alumnes de 4t han assistit i gaudit d'una sessió d'esgrima al Club d'Esgrima de Barcelona.

Els alumnes de 3r han gaudit d'un matí d'activitats lúdiques al parc de la Barceloneta.

Aquest matí els alumnes de 5è d'EP han participat en l'acte final del Projecte Corranda - Escola.

El passat dimecres 27 de març, vam anar a fer una visita a l'obra de Jaume Plensa al museu del Macba.

5th and 6th grades of Primary have gone to the theater.