Sortides i activitats Infantil

La classe de P5 hem anat a passar una estona lúdica a la ludoteca situada a la plaça del Pi.

Els alumnes de P5 de l’escola hem anat de visita al MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona).

Avui les nenes i els nens d’educació infantil han anat de sortida al Happy Park de Sants.

Els alumnes d’educació infantil de l’escola van anar d’excursió a la granja de Can Plana.

Ahir l’etapa d’educació infantil va celebrar la seva festa de final de curs.

Avui els alumnes d’educació infantil i primer de primària han elaborat i menjat la Mona de Pasqua a la classe!

Avui els nens i les nenes de la classe del romaní (P4) han anat a la Ludoteca del Pi.

El passat divendres els nens i les nenes de la classe de P3 i P4 van sortir d’excursió al Teatre Romea.

A partir d'un vídeo de les 3 bessones, el i la policia de la Guàrdia Urbana ens han explicat la importància de caminar per la vorera, de creuar quan el semàfor està verd i que si volem portar una pilota per jugar la portem a dins d'una bossa o d'una motxilla.

Avui els alumnes de P4 hem fet una visita al MACBA.