Sortides i activitats Infantil

Els alumnes de P5 de l’escola hem anat de visita al MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona).

Avui les nenes i els nens d’educació infantil han anat de sortida al Happy Park de Sants.

Ahir l’etapa d’educació infantil va celebrar la seva festa de final de curs.

Avui els alumnes d’educació infantil i primer de primària han elaborat i menjat la Mona de Pasqua a la classe!

Avui els nens i les nenes de la classe del romaní (P4) han anat a la Ludoteca del Pi.

El passat divendres els nens i les nenes de la classe de P3 i P4 van sortir d’excursió al Teatre Romea.

A partir d'un vídeo de les 3 bessones, el i la policia de la Guàrdia Urbana ens han explicat la importància de caminar per la vorera, de creuar quan el semàfor està verd i que si volem portar una pilota per jugar la portem a dins d'una bossa o d'una motxilla.

Avui els alumnes de P4 hem fet una visita al MACBA.

Els alumnes d’educació infantil de l’escola van anar d’excursió a la granja de Can Plana.

Per segon cop aquest curs, aprofitant que tenim la biblioteca de la Santa Creu a prop de l’escola hem anat a llegir contes acompanyats/des dels alumnes de l’ESO del crèdit de món infantil.