Sortides i activitats Infantil

Avui ha sigut un dia de festa!

Primer ha vingut el Mago Koko a fer-nos trucs de màgia que han estat “ESPECTACULARS!”.

Els nens i les nenes d’educació infantil hem anat a la granja de Can Plana!

La classe de P5 hem anat a passar una estona lúdica a la ludoteca situada a la plaça del Pi.

Avui les nenes i els nens d’educació infantil han anat de sortida al Happy Park de Sants.

Els alumnes de P5 de l’escola hem anat de visita al MACBA (Museu d’Art Contemporani de Barcelona).

Ahir l’etapa d’educació infantil va celebrar la seva festa de final de curs.

Els alumnes d’educació infantil i primer de primària van celebrar el passat 31 d’octubre la castanyada amb la col·laboració de les famílies.

Avui els nens i les nenes de la classe del romaní (P4) han anat a la Ludoteca del Pi.

Famílies! Un curs més us volem donar les gràcies per la vostra col·laboració, l’exposició de la tardor ha estat tot un èxit!

A partir d'un vídeo de les 3 bessones, el i la policia de la Guàrdia Urbana ens han explicat la importància de caminar per la vorera, de creuar quan el semàfor està verd i que si volem portar una pilota per jugar la portem a dins d'una bossa o d'una motxilla.