Sortides i activitats Infantil

Avui les nenes i els nens d’educació infantil han anat de sortida al Happy Park de Sants.

Ahir l’etapa d’educació infantil va celebrar la seva festa de final de curs.

Avui els nens i les nenes de la classe del romaní (P4) han anat a la Ludoteca del Pi.

El passat divendres els nens i les nenes de la classe de P3 i P4 van sortir d’excursió al Teatre Romea.

A partir d'un vídeo de les 3 bessones, el i la policia de la Guàrdia Urbana ens han explicat la importància de caminar per la vorera, de creuar quan el semàfor està verd i que si volem portar una pilota per jugar la portem a dins d'una bossa o d'una motxilla.

Avui els alumnes de P4 hem fet una visita al MACBA.

Els alumnes d’educació infantil de l’escola van anar d’excursió a la granja de Can Plana.

Per segon cop aquest curs, aprofitant que tenim la biblioteca de la Santa Creu a prop de l’escola hem anat a llegir contes acompanyats/des dels alumnes de l’ESO del crèdit de món infantil.

Avui els alumnes d’educació infantil i primer de primària han elaborat i menjat la Mona de Pasqua a la classe!

Seguint amb el centre d’interès de l’aula de P5 sobre el cos de policia i agents de seguretat, els alumnes de la classe han anat a visitar el parc de bombers de la Vall d’Hebron.