Sortides i activitats Infantil

Avui els alumnes d’educació infantil i primer de primària han elaborat i menjat la Mona de Pasqua a la classe!

El passat divendres els nens i les nenes de la classe de P3 i P4 van sortir d’excursió al Teatre Romea.

Avui els alumnes de P4 hem fet una visita al MACBA.

Els nens i nenes de la classe de l'Espígol hem treballat la policia.

Per segon cop aquest curs, aprofitant que tenim la biblioteca de la Santa Creu a prop de l’escola hem anat a llegir contes acompanyats/des dels alumnes de l’ESO del crèdit de món infantil.

Amb motiu de la festa de la Mercè, els cursos de P3 i P4, acompanyats dels alumnes del crèdit de món infantil de l’ESO ens hem apropat a visitar els gegants i gegantes.

Seguint amb el centre d’interès de l’aula de P5 sobre el cos de policia i agents de seguretat, els alumnes de la classe han anat a visitar el parc de bombers de la Vall d’Hebron.

Avui hem celebrat la festa de final de curs d’educació infantil!

Avui els alumnes de P4 han realitzat una sortida a la ludoteca del Pi.

L’hort de l’escola: recull fotogràfic