Ahir vam celebrar el “Christmas day” presenciant unes actuacions meravelloses.

Primer la classe de 4t i 5è de primària ens van cantar i ballar dues cançons en anglès: “Deck the halls” i “Last Christmas”.
Després els més grans de l’escola, els alumnes de 4t d’ESO, ens van representar una obra de teatre musical escrita totalment per ells/es en anglès. Felicitats a totes i tots! Us va sortir molt i molt bé i ens va encantar!

Finalment, el Santa Claus i la Mama Claus es van passar per les classes d’educació infantil per a poder-los fer una forta abraçada.

Aquí podeu veure totes les imatges.