Els alumnes de 4t d'ESO van celebrar la Graduació amb les seves famíies i els professors.

Després d'aquests anys al Labouré comença una nova etapa per a tot ells.

Els hi desitgem molta sort!

Tot seguit podeu lleguir l'emotiu discurs:

"Benvinguts i benvingudes, pares i família, amics, professors i alumnes al nostre comiat. Primer dir-vos que és per a nosaltres un veritable plaer donar el discurs de graduació en nom dels companys i amics graduats. Com ja sabeu, ja ha arribat la recta final del curs i per tant els nostres últims dies a l’escola Labouré.

Por esta razón, hoy nos reunimos para despedirnos y daros las gracias, a todos vosotros, por habernos ayudado a llegar hasta aquí. Tenemos muchas razones para que hoy sea un día triste, pero aún así haremos que este día sea un día feliz e inolvidable.

Hem estat junts durant molts anys, uns més que d’altres. I durant el nostre pas a l’escola, hem tingut moltes diferències, però finalment, hem acabat més units que mai.Hi ha hagut moments tristos, setmanes de nervis, i estrès però, per descomptat, també hi ha hagut moments divertits, rialles i moltes emocions que sempre recordarem.

Estudiar en el Labouré ha sido una gran oportunidad para nosotros. Hemos conocido a las personas que serán son nuestros amigos para siempre. En la Escola Labouré hemos podido ser nosotros mismos, y con el apoyo de los profesores, hemos averiguado qué queremos ser el día de mañana.

Volem donar-vos a tots els professors, des d’infantil fins a la ESO, les gràcies per la vostra paciència, per haver-nos sapigut educar i per ensenyar-nos la importància i el significat de l’educació, el respecte i el companyerisme.

Hi ha hagut moments de moltes xarles dels profes, i tots el tutors; que canviéssim l’actitud, que treballessim més i que donéssim el màxim de nosaltres.
Ens emportem els consells i els ànims de tots vosaltres.I per això donem les gràcies a tots els profes.

No ens oblidem de les nostres famílies que sempre han estat al nostre costat, desitjant-nos el millor per a nosaltres. Sou la nostra inspiració. Estem aquí per, i gràcies, a vosaltres.

Compañeros y compañeras, ahora nos gustaría que os miréis unos a otros. Miira al que tienes al lado, y te darás cuenta que con cualquiera de ellos tienes algún recuerdo, algún momento en el que hayas sonreído, y recuérdalo así: con una sonrisa en la boca, estas personas han estado a tu lado, y han caminado contigo.

"Hemos luchado mucho para estudiar y graduarnos, pero lo irónico de todo esto es que ... Hoy empieza la verdadera lucha". Lo importante no es llegar, sino cómo lo hemos hecho: vosotros, los padres y familia, habéis sido nuestro motor para llegar hasta aquí y continuar hacia adelante..."