Activitats d'Escola

Els tres Reis Mags de l’Orient han visitat la nostra escola aquest matí per tal de poder-los donar les nostres cartes i una forta abraçada!

Ahir vam celebrar el festival de nadal 2019 amb les actuacions dels alumnes d’educació infantil i primària i amb l’assistència de les seves famílies com a públic.

Ahir vam celebrar el “Christmas day” presenciant unes actuacions meravelloses.

Després d’una setmana acaronant-lo, donant-li petons i de menjar, avui per fi hem fet cagar el Tió i …

Els alumnes de 4t d'ESO van celebrar la Graduació amb les seves famíies i els professors.