Es treballa des de l’àrea de d’EF. És una iniciativa de promoció de salut i cardioprotecció, amb un gran impacte social en el benestar de les persones. Es parteix de la realitat que el principal factor de risc cardiovascular en l’edat infantil és l’obesitat i els seus factors associats, fruit d’una alimentació inadequada i uns nivells baixos d’activitat física.

El projecte té dos eixos:

1. Un programa dEducació en Hàbits Saludables per a nens amb l’objetiu de concienciar-los en la importància de cuidar-se per a tenir bona salut i en el futur, evitar malalties cardiovasculars. En aquest àmbit col·labora la Fundació She, del Dr. Valentín Fuster.

2. Un plan de Cardioprotecció d’espais poliesportius o camps de fútbol no profesionals amb la instalació de desfibriladors automàtics. Aquesta part del projecte es desenvolupa en colaboració amb l’Asociació Barcelona Salut, presidida por el Dr. Josep Brugada, i pionera en cardioprotegir espacis públics.

Fases del projecte:

1. Desenvolupament de Continguts Didàctics.
2. Formació.
3. Lliga Saludable online.
4. Celebració del Mundialito de la Salut.
5. Cardioprotegit espais esportius .
6. Concienciar a la societat sobre la importància de la salud cardiovascular.

las cuatro mejores maneras de mantener sano y fuerte el corazon