Psicologia del deporte

La nostra escola creu en la importància de realitzar activitats extraescolars per afavorir el creixement harmònic de l’infant i poder:

- Descobrir i desenvolupar els talents, habilitats i passions innates dels alumnes.
- Adquirir habilitats socials i de comunicació.
- Ajudar a assumir responsabilitats i una major autonomia.
- Gaudir aprenent.

És per aquesta raó que des del centre oferim un ventall de possibilitats enfocades als diferents nivells i interessos.
Les activitats ofertes aquest curs 2019-29 són:

ACTIVITATS RELACIONADES AMB LA MÚSICA:

CORAL (des de 3r a 6è d’EP + ESO): dilluns 13h a 13:45h.

CORAL (1r i 2n d’EP): dilluns 13:45 a 14:30h.

BATUCADA: divendres de 14 a 14:45h.

GRUP INSTRUMENTAL (Adreçat a alumnes que ja saben tocar algun instrument): dijous 13h a 13:45h.

ACTIVITATS RELACIONADES AMB L'ESPORT:

AQUÍ trobareu tota la informació en relació.

ATENCIÓ!

L’Associació Esportiva Ciutat Vella (AECV) és qui coordina i ofereix les activitats extraescolars esportives.

INSCRIPCIONS: dimarts i dijous de 17h a 18h al vestíbul de l’escola.