Gràcies a la Fundació Maria Francisca Roviralta, l’escola, a partir del curs 2017-2018, compta amb una estació meteorològica Vantage Pro2 Plus.

Els alumnes seran responsables de la recollida, interpretació de les dades i de la seva difusió a través de les xarxes socials, posant en pràctica coneixements de les ciències, la tecnologia, les matemàtiques i  les llengües.

Aquest projecte facilita a l’alumnat que hi participa un aprenentatge competencial i significatiu.

Veure les dades de l'estació

Imatge Estació Metereològica Actualitzada cada 5"