Famílies;
Comencem el segon trimestre extremant les precaucions sanitàries. Necessitem la vostra col·laboració per tal de seguir el pla d’actuació proporcionat a l’inici de curs i sobretot us recordem aquestes mesures importants:

1. No es pot venir al centre tenint qualsevol símptoma compatible amb el COVID19.
2. Sempre que un convivent resti a la espera de resultats de PCR o bé el resultat sigui POSITIU, s’haurà de comunicar a l’escola i l’alumne haurà de fer quarantena.
3. Cal que només vingui UN familiar a buscar a cada alumne.
4. Evitem les aglomeracions a l’entrada del centre; respectant la distància de seguretat i abandonant el recinte una vegada recollit l’infant.
5. Respectem els horaris extremant la puntualitat.
6. Cal demanar cita prèvia per parlar amb la secretaria i l’administració del centre (secretaria@escola-laboure.cat / administracio@escola-laboure.cat ).
7. IMPORTANT!! Estigueu al cas del correu electrònic, a ser possible, cada dia. És la via de comunicació més propera escola-família.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i molt bon inici de trimestre!