Benvolgudes famílies,

Arribem a la fi del primer trimestre i us volem agrair tots els vostres esforços i col·laboració per haver pogut superar TOTS/ES JUNTS/ES amb èxit el retorn a l'escola tot i l'emergència sanitària que ens toca viure.

Gràcies a tota la comunitat educativa per la vostra cooperació!

Gràcies per haver assumit tots/es la vostra RESPONSABILITAT!

Gaudim del Nadal , amb la família i amb la gent que estimem, però sense baixar la guàrdia. Al gener, si no hi ha cap imprevist o cap nova ordre, ens retrobarem i no voldríem que faltés ningú. Ara més que mai hem de ser responsables i seguir totes les mesures i recomanacions per aturar la pandèmia.

Però a l'escola no tot és COVID i confinaments. La vida escolar segueix en benefici de l’aprenentatge del nostre alumnat. No podrem celebrar el Nadal com altres anys, però tindrem la visita del Patge Reial, els més petits/es faran cagar el Tió, tots plegats/des celebrarem el Christmas Day i podreu continuar gaudint, tot i que aquest any virtualment, del Festival de Nadal anual.

Tot seguit teniu el calendari (només alumnat) d’activitats d’aquesta última setmana:

- DIMECRES 16 de desembre, celebrarem el Christmas Day amb les cançons en anglès de 4t i 5è de primària i la representació de l’obra que han preparat els alumnes de 4t de l’ESO.

- DIJOUS 17 de desembre, els alumnes d’educació infantil, 1r i 2n de primària rebran la visita del Patge Reial.

- DIVENDRES 18 de desembre, els alumnes d’educació infantil i 1r de primària faran cagar el TIÓ.

- Al WEB de l’escola o escanejant EL CODI QR adjunt podreu gaudir virtualment del tradicional FESTIVAL de NADALES d’educació Infantil i Primària.

Altres dades d'interès:

- FINALITZACIÓ DE LES CLASSES,  DILLUNS 21 de DESEMBRE a les 13h.

o No hi haurà servei de menjador.

- LLIURAMENT DE NOTES PRIMÀRIA

o Es lliuraran, el mateix dilluns 21, en un sobre tancat als alumnes.

- INICI DE LES CLASSES, DIVENDRES 8 de GENER..

o En el seu horari habitual.

Tota la Comunitat Educativa us desitja;

BONES FESTES i un PRÒSPER ANY NOU 2021!