Alumnes, famílies, mestres i PAS de l’Escola Labouré,

Esteu convidats/des a participar en el concurs de Sant Jordi 2020. Podeu elaborar dibuixos, manualitats, relats, cantar cançons, recitar poemes... tot el que se us acudeixi!

La temàtica serà la llegenda de Sant Jordi i cal enviar una fotografia o vídeo al mail: xarxessocials@escola-laboure.cat

Hi haurà tres premis i les tres categories seran: “el més elaborat”, “el més original” i “el més divertit”.

MOLT IMPORTANT! Cal especificar el nom, els cognoms i el curs en qüestió.

La data límit per enviar les vostres meravelloses creacions és el dilluns 27 d’abril donat que el 29 sortiran els i les guanyadors/es.

Molt bona sort i recordeu... la llegenda del nostre patró el que ens ensenya és a fer front a les pors i lluitar contra les injustícies!

Animeu-vos!

Alumnos, familias, maestro y PAS de la Escola Labouré,

Estáis invitados/as a participar en el concurso de Sant Jordi 2020. Podéis elaborar dibujos, manualidades, relatos, cantar canciones, recitar poemas… ¡todo lo que se os ocurra!

La temática será la leyenda de Sant Jordi y debéis enviar una fotografía o vídeo al mail: xarxessocials@escola-laboure.cat

Habrá tres premios y las categorías serán: “el más elaborado”, “el más original” y “el más divertido”.

¡MUY IMPORTANTE! Debéis especificar el nombre, los apellidos y el curso en cuestión.

Muy buena suerte y recordad… la leyenda de Sant Jordi, nuestro patrón, lo que nos enseña es a hacer frente a nuestros miedos y a luchar por las injusticias.

¡Animaros a participar!