El passat dilluns 28 d’octubre l’escola va celebrar la festivitat anglesa de Halloween on tots/es els alumnes anaven disfressats/des i van poder participar en diverses activitats:

- Els alumnes de quart de primària van ballar, cantar i escenificar la cançó de “Hello, it’s Halloween” per als alumnes d’educació infantil i cicle inicial. Finalment, es va fer la tradició del “Trick or Treat” per tal de recaptar dolços.

- Els de cinquè van elaborar una interessant exposició totalment en anglès sobre l’historia de la tradició i la van exposar a les aules de l’ESO i 6è.

- Finalment, els alumnes de 4t d’ESO van preparar un elaborat i aterrador túnel del terror amb la temàtica “Horror museum”.
Va ser un dia espantosament divertit, els nens i les nenes s’ho van passar d’allò més bé!

AQUÍ podreu trobar les imatges.