El passat dimecres 12 de juny, a les 18h, va tenir lloc a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna-URL l'acte de lliurament dels Premis Blanquerna Educació 2019.

La nostra escola va ser guardonada amb el Premi a les Noves respostes Educatives, com a propostes inèdites, sovint poc conegudes, que representen una contribució de noves oportunitats per als infants i joves.

Hem rebut aquest premi amb molt d’orgull i satisfacció pel reconeixement d’una trajectòria de centre i com a un incentiu més per anar millorant dia rere dia la nostra tasca pedagògica.

Voldríem donar les gràcies a Blanquerna pel reconeixement i a tota la nostra comunitat educativa (alumnes, famílies, mestres, PAS ...) que dia rere dia fan de la nostra escola una amb identitat pròpia lligada als valors vicencians.