El passat dimecres 12 de juny, a les 18h, va tenir lloc a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna-URL l'acte de lliurament dels Premis Blanquerna Educació 2019.

Ahir, 30 de gener, vam celebrar el dia internacional de la Pau a l’escola.

Per Sant Jordi, roses i llibres!

El passat 9 de novembre els alumnes d’educació infantil van anar d’excursió a la Masia de Can Ribas de Montbui. Allà van poder estar en contacte amb la natura, veure alguns animals i realitzar activitats de temàtiques molt diverses. S’ho van passar d’allò més bé!

Tot seguit podreu trobar fotografies de l’excursió:

Famílies!
Un any més us volem felicitar per la vostra magnífica participació en l’exposició de la tardor.

Manifest davant els fets de l’1 d’octubre

Després de molts anys exercint de mestra a la nostra escola, la M.Àngels Pellicer s'ha jubilat.

Famílies!

AQUEST ADVENT VIATGEM JUNTS CAP A BETLEM

Celebració de Sant Vicenç de Paül

Famílies! Estem elaborant el Pla de convivència i necessitem la vostra ajuda. Si us plau, aneu al següent enllaç per respondre a les preguntes:

El passat 27 de setembre vam celebrar, com un any més, la festa de Sant Vicenç de Paül, el nostre patró.

Els alumnes i professors de l'escola participen a la Magic Line.