Famílies, us recordem que la setmana vinent us repartirem els informes de notes de final de curs.

Famílies!
Ens ha costat molt escollir els guanyadors o guanyadores perquè totes les creacions eres meravellosos.

Tot i que estem a l’espera d’intruccions del Departament d’Educació, ja podeu posar-vos en contacte amb secretaria per rebre informació sobre les preinscripcions.

El passat dijous 30 de gener l’escola va celebrar el DENIP (Dia escolar de la no-violència i Pau).

En el següent document podeu consultar quin és el pla d’obertura del centre per la fase 2 del pròxim 8 de juny.

Alumnes, famílies, mestres i PAS de l’Escola Labouré,

Esteu convidats/des a participar en el concurs de Sant Jordi 2020. Podeu elaborar dibuixos, manualitats, relats, cantar cançons, recitar poemes... tot el que se us acudeixi!

Famílies,
Malauradament per qüestions de salut pública encara no tenim data de reincorporació a l’escola i és possible que s’allargui a les primerament proporcionades. Dir però, que tot i que l’edifici roman tancat, la direcció (direccio@escola-laboure.cat) i la secretaria (secretaria@escola-laboure.cat) del centre la teniu a la vostra disposició per a qualsevol demanda i/o necessitat.

Vine a conèixer la nostra escola!

El proper divendres 13 de març de 9:30 a 12:30h i el dimecres 18 de març de 15 a 16:30h t’obrim les portes de bat a bat per a que vegis els nostres espais, com treballem i com és la vida diària de l’escola.

Famílies,

Està obert el període de preinscripció de forma TELEMÀTICA per les famílies que estiguin interessades.

Benvolguts alumnes i famílies,
Desitgem que us trobeu bé de salut. Avui comencem el descans de Setmana Santa. A la tornada, el dimarts 14 d'abril, reprendrem el nostre contacte per via virtual i tornarem a estar a la vostra disposició.

La passada setmana vam celebrar el Carnestoltes de manera molt divertida i engrescadora!

El passat dijous dia 28 de novembre, vam celebrar la festa de Santa Caterina Labouré, la patrona de la nostra escola.

Benvolgudes Famílies:
Ja està obert el període de sol·licitud d’ajuts econòmics per a la campanya d’estiu 2020. Data límit per a presentar-la 19 de Maig.

Benvolgudes famílies,
Enfilem la tercera setmana a distància i hem cregut important transmetre-us un missatge molt important d’ànims.

Famílies, tenim nou Facebook! Podreu consultar tota l'informació i novetats de l'escola.

Em motiu de la celebració de Santa Cecilia, es va demanar a famílies i alumnes que portessin instruments fets a mà.

Subcategories

L’escola Labouré està situada en el barri del Raval de Barcelona, en el districte de Ciutat Vella, un dels punts socials neuràlgics de la ciutat. El nostre centre és una institució educativa, que fa un servei al conjunt de la nostra societat. Apostem per una intervenció individualitzada que s’adapti a les necessitats i aptituds de cada alumne, per tal que tinguin les mateixes oportunitats que els altres i per una educació en la responsabilitat que els ajudi a desenvolupar la seva capacitat d’autonomia i els possibiliti arribar a ser agents del seu propi desenvolupament.

L’escola Labouré, en la resolució del 9 de novembre de 1997, va ser qualificada com a Centre d’Atenció Educativa Preferent (CAEP) fet que permet atendre de manera més específica les necessitats del nostre alumnat.També cal destacar que des del curs 2005/06 som escola associada a l’UNESCO (Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura).