Benvolgudes famílies,

Degut a les circumstàncies atípiques que estem travessant. Aquets any més que mai és important l’assistència a la reunió d’inici de curs doncs no només es proporcionarà informació pedagògica sinó que s’explicarà el protocol sanitari de l’escola i podrem resoldre els dubtes que en pugueu tenir.

Benvolgudes Famílies:
Ja està obert el període de sol·licitud d’ajuts econòmics per a la campanya d’estiu 2020. Data límit per a presentar-la 19 de Maig.

Benvolgudes famílies,
Enfilem la tercera setmana a distància i hem cregut important transmetre-us un missatge molt important d’ànims.

Famílies, us recordem que la setmana vinent us repartirem els informes de notes de final de curs.

Famílies!
Ens ha costat molt escollir els guanyadors o guanyadores perquè totes les creacions eres meravellosos.

Tot i que estem a l’espera d’intruccions del Departament d’Educació, ja podeu posar-vos en contacte amb secretaria per rebre informació sobre les preinscripcions.

Famílies,
Ens toca viure moments complicats i de molta incertesa.

En el següent document podeu consultar quin és el pla d’obertura del centre per la fase 2 del pròxim 8 de juny.

Alumnes, famílies, mestres i PAS de l’Escola Labouré,

Esteu convidats/des a participar en el concurs de Sant Jordi 2020. Podeu elaborar dibuixos, manualitats, relats, cantar cançons, recitar poemes... tot el que se us acudeixi!

Famílies,
Malauradament per qüestions de salut pública encara no tenim data de reincorporació a l’escola i és possible que s’allargui a les primerament proporcionades. Dir però, que tot i que l’edifici roman tancat, la direcció (direccio@escola-laboure.cat) i la secretaria (secretaria@escola-laboure.cat) del centre la teniu a la vostra disposició per a qualsevol demanda i/o necessitat.

Famílies,
Hem treballat molt des del centre per tal d’elaborar el pla d’obertura i poder iniciar el curs 2020-21 de forma segura.

Famílies,

Està obert el període de preinscripció de forma TELEMÀTICA per les famílies que estiguin interessades.

Benvolguts alumnes i famílies,
Desitgem que us trobeu bé de salut. Avui comencem el descans de Setmana Santa. A la tornada, el dimarts 14 d'abril, reprendrem el nostre contacte per via virtual i tornarem a estar a la vostra disposició.

La passada setmana vam celebrar el Carnestoltes de manera molt divertida i engrescadora!

Subcategories

L’escola Labouré està situada en el barri del Raval de Barcelona, en el districte de Ciutat Vella, un dels punts socials neuràlgics de la ciutat. El nostre centre és una institució educativa, que fa un servei al conjunt de la nostra societat. Apostem per una intervenció individualitzada que s’adapti a les necessitats i aptituds de cada alumne, per tal que tinguin les mateixes oportunitats que els altres i per una educació en la responsabilitat que els ajudi a desenvolupar la seva capacitat d’autonomia i els possibiliti arribar a ser agents del seu propi desenvolupament.

L’escola Labouré, en la resolució del 9 de novembre de 1997, va ser qualificada com a Centre d’Atenció Educativa Preferent (CAEP) fet que permet atendre de manera més específica les necessitats del nostre alumnat.També cal destacar que des del curs 2005/06 som escola associada a l’UNESCO (Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura).