Famílies;
Comencem el segon trimestre extremant les precaucions sanitàries. Necessitem la vostra col·laboració per tal de seguir el pla d’actuació proporcionat a l’inici de curs i sobretot us recordem aquestes mesures importants:

Benvolgudes famílies,

Arribem a la fi del primer trimestre i us volem agrair tots els vostres esforços i col·laboració per haver pogut superar TOTS/ES JUNTS/ES amb èxit el retorn a l'escola tot i l'emergència sanitària que ens toca viure.

El passat divendres 30 d’octubre les etapes d’educació infantil i primària van celebrar la tradició de la castanyada.

Famílies,
Hem treballat molt des del centre per tal d’elaborar el pla d’obertura i poder iniciar el curs 2020-21 de forma segura.

Famílies,
El passat dijous va venir a l’escola el Patge reial i va passar  per les classes d’educació infantil i primer de primària per a recollir les cartes que entregarà als tres Reis d’Orient.

Amb motiu de la celebració de la festa de Santa Caterina Labouré, els i les alumnes de primària i de l'ESO van realitzar un concurs de dibuixos.

Benvolgudes famílies,

Degut a les circumstàncies atípiques que estem travessant. Aquets any més que mai és important l’assistència a la reunió d’inici de curs doncs no només es proporcionarà informació pedagògica sinó que s’explicarà el protocol sanitari de l’escola i podrem resoldre els dubtes que en pugueu tenir.

Famílies,
El divendres, després d’haver passat dues setmanes alimentant al Tió, vam fer-lo cagar a cop de bastó!

El passat 25 de novembre tota l’escola va celebrar la festa de la nostra patrona; Santa Caterina Labouré.

Famílies, us recordem que la setmana vinent us repartirem els informes de notes de final de curs.

Famílies!
Avui hem celebrat a l’escola el Christmas Day!

El passat dilluns dia 2 les etapes d'infantil, primària i secundària van celebrar la tradició de Halloween.

Famílies,
Ens toca viure moments complicats i de molta incertesa.

En el següent document podeu consultar quin és el pla d’obertura del centre per la fase 2 del pròxim 8 de juny.

Subcategories

L’escola Labouré està situada en el barri del Raval de Barcelona, en el districte de Ciutat Vella, un dels punts socials neuràlgics de la ciutat. El nostre centre és una institució educativa, que fa un servei al conjunt de la nostra societat. Apostem per una intervenció individualitzada que s’adapti a les necessitats i aptituds de cada alumne, per tal que tinguin les mateixes oportunitats que els altres i per una educació en la responsabilitat que els ajudi a desenvolupar la seva capacitat d’autonomia i els possibiliti arribar a ser agents del seu propi desenvolupament.

L’escola Labouré, en la resolució del 9 de novembre de 1997, va ser qualificada com a Centre d’Atenció Educativa Preferent (CAEP) fet que permet atendre de manera més específica les necessitats del nostre alumnat.També cal destacar que des del curs 2005/06 som escola associada a l’UNESCO (Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura).