La passada setmana vam celebrar el Carnestoltes de manera molt divertida i engrescadora!

El passat dijous dia 28 de novembre, vam celebrar la festa de Santa Caterina Labouré, la patrona de la nostra escola.

El diari Catalunya Religió ha entrevistat a la directora del nostre centre, Mª Isabel Trilla, en motiu de la rebuda del premi Blanquerna Educació 2019.

Després de molts anys exercint de mestra a la nostra escola, la M.Àngels Pellicer s'ha jubilat.

Famílies, tenim nou Facebook! Podreu consultar tota l'informació i novetats de l'escola.

Em motiu de la celebració de Santa Cecilia, es va demanar a famílies i alumnes que portessin instruments fets a mà.

Famílies,
Iniciem un nou curs amb moltes ganes i novetats per compartir amb tots/es vosaltres!

Famílies! Estem elaborant el Pla de convivència i necessitem la vostra ajuda. Si us plau, aneu al següent enllaç per respondre a les preguntes:

El passat dijous 30 de gener l’escola va celebrar el DENIP (Dia escolar de la no-violència i Pau).

El passat dilluns 28 d’octubre l’escola va celebrar la festivitat anglesa de Halloween on tots/es els alumnes anaven disfressats/des i van poder participar en diverses activitats:

El passat dimecres 12 de juny, a les 18h, va tenir lloc a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna-URL l'acte de lliurament dels Premis Blanquerna Educació 2019.

Ahir, 30 de gener, vam celebrar el dia internacional de la Pau a l’escola.

Vine a conèixer la nostra escola!

El proper divendres 13 de març de 9:30 a 12:30h i el dimecres 18 de març de 15 a 16:30h t’obrim les portes de bat a bat per a que vegis els nostres espais, com treballem i com és la vida diària de l’escola.

El passat divendres 27 de setembre l’escola va celebrar la festa de Sant Vicenç de Paül, el nostre patró.

Famílies!
Un any més us volem felicitar per la vostra magnífica participació en l’exposició de la tardor.

Subcategories

L’escola Labouré està situada en el barri del Raval de Barcelona, en el districte de Ciutat Vella, un dels punts socials neuràlgics de la ciutat. El nostre centre és una institució educativa, que fa un servei al conjunt de la nostra societat. Apostem per una intervenció individualitzada que s’adapti a les necessitats i aptituds de cada alumne, per tal que tinguin les mateixes oportunitats que els altres i per una educació en la responsabilitat que els ajudi a desenvolupar la seva capacitat d’autonomia i els possibiliti arribar a ser agents del seu propi desenvolupament.

L’escola Labouré, en la resolució del 9 de novembre de 1997, va ser qualificada com a Centre d’Atenció Educativa Preferent (CAEP) fet que permet atendre de manera més específica les necessitats del nostre alumnat.També cal destacar que des del curs 2005/06 som escola associada a l’UNESCO (Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura).