El passat dia 20 de juny va tenir lloc de cerimònia de graduació dels alumnes de 4t d'ESO a la pista de l'escola.

Alumnes, famílies i professors vam poder gaudir d'un dels moments més emotius d'aquest curs. La cerimònia va comptar amb discursos per part de la tutora de 4t d'ESO, de la directora i la cap d'estudis, així com també dels alumnes i de les famílies, que van escriure unes paraules molt boniques i sinceres cap als seus fills. A més a més, es va fer l'entrega d'orles, la llençada de birrets i els alumnes també van fer un ball molt divertit. Finalment, vam tancar la tarda amb un pica-pica tots junts al pati de les magnòlies.

Enhorabona a tots i totes, gràcies per tots el moments viscuts a l'Escola Labouré i molta sort en la vostra propera etapa!