Sortides i activitats Secundària

Els alumnes de 4t d’ESO han començat a participar al projecte “Nascuts per fer pinya”, organitzat per la Colla castellera de Barcelona.

Me'n vaig de casa?

"Després d’una festa d’exalumnes us heu retrobat. Han passat deu anys  i ja teniu feina. Us plantegeu independitzar-vos amb dos o tres companys més. Aquí podreu posar les claus del vostre habitatge. Som-hi!"

Els alumnes del Taller-Espai d'Aprenentatge de l'ESO Fem de periodistes han dissenyat un blog on ens informen de l'actualitat de l'escola: hi trobareu notícies, reportatges, entrevistes, articles d'opinió...

Graduació dela alumnes de 4t d'ESO

IMG 9906

El passat dimecres 5 d’abril, els alumnes de 2n d’ ESO, van visitar La Casa Milà, també coneguda com La Pedrera. Es tracta d’un edifici modernista dissenyat per l'arquitecte Antoni Gaudí entre el 1905 i el 1911 que va ser declarat Patrimoni Mundial de la Unesco l'any 1984.

Els nostres alumnes van gaudir d’una visita amb guia i van poder passejar-se pels diversos espais d’aquesta edificació com, per exemple; el terrat, les golfes i, fins i tot, un apartament amb mobiliari de l’època.IMG 9884

IMG 9888