Sortides i activitats Secundària

El passat dia 1 de juny els alumnes de 2n d'ESO van anar a la Filmoteca per a veure la mostra de curtmetratges sobre bullying i ciberbullying de les escoles de Ciutat Vella, on ells també havien participat.

El passat dimecres 30 de maig els alumnes d'ESO van anar a Port Aventura com a sortida de final de curs.

El passat dia 7 de maig va tenir lloc la selecció dels grups musicals de Labouré Stars, que actuaran a la festa de final de curs.

Durant les últimes sessions de l'APS Aprenem Junts: Mil·lenari, els alumnes de 4rt d'ESO han estat col·laborant en la organització de la seva jornada de portes obertes.

El passat divendres 20 d'abril alguns alumnes d'ESO van participar a la jornada solidària Mou-te per la inclusió, organitzada conjunament pel Taller Sant Jordi i el Casal de Gent Gran Josep Tarradellas.