Sortides i activitats Infantil

Avui els alumnes de P4 hem fet una visita al MACBA.

Per segon cop aquest curs, aprofitant que tenim la biblioteca de la Santa Creu a prop de l’escola hem anat a llegir contes acompanyats/des dels alumnes de l’ESO del crèdit de món infantil.

Seguint amb el centre d’interès de l’aula de P5 sobre el cos de policia i agents de seguretat, els alumnes de la classe han anat a visitar el parc de bombers de la Vall d’Hebron.

Avui hem celebrat la festa de final de curs d’educació infantil!

Avui els alumnes de P4 han realitzat una sortida a la ludoteca del Pi.

L’hort de l’escola: recull fotogràfic

Els nens i nenes de la classe de l'Espígol hem treballat la policia.

Per tal d’acomiadar el curs 2017-18, els i les mestres d’infantil han realitzat un recull de fotografies en forma de vídeo

Amb motiu de la festa de la Mercè, els cursos de P3 i P4, acompanyats dels alumnes del crèdit de món infantil de l’ESO ens hem apropat a visitar els gegants i gegantes.

El passat dijous 31 de maig els nens i nenes d’educació infantil van visitar el Circ Cric ubicat a Sant Esteve de Palautordera.

Allí van poder veure una representació de trapezistes, equilibristes, malabaristes i pallassos. Tota la jornada va estar plena de somriures i rialles. Ens ho vam passar d’allò més bé!
AQUÍ trobareu totes les fotos i vídeos de l’excursió: