Sortides i activitats Infantil

Fourth and Fifth grade of Primary students have helped to Paint the Easter eggs to preschooler kids.

Els alumnes de 5è EP han compartit un matí a l’hort amb infantil.

Benvolgudes famílies!

L’etapa d’educació infantil té un nou blog on podreu trobar totes les fotografies que les mestres vagin fent a l’aula aquest curs, així com les dels anys anteriors.

Així doncs, podreu veure un petit tast de les activitats que es duen a terme a l’aula clicant a la següent imatge:

Els nens i nenes de P5 van anar el passat dimarts

El passat 9 de novembre els alumnes d’educació infantil van anar d’excursió a la Masia de Can Ribas de Montbui.

El dimarts 20 de febrer de 2018, els nens i nenes de EI4 hem rebut la visita dels Castellers de Barcelona.

El passat dimecres 18 d’octubre, per la tarda, els alumnes de P5 vam anar a la biblioteca de Sant Pau i Santa Creu.

Els alumnes del parvulari han rebut una visita molt especial! Com cada any els nens i nens de P3, P4 i P5 han pogut observa de ben a prop, tocar i fins i tot donar de menjar a petits animalons. Ens ha visitat un conill, una tortuga, una tórtora i una xinxilla.

Ahir a l’etapa d’infantil es va realitzar una reunió informativa amb la finalitat de compartir impressions i suggeriments sobre el curs escolar 2016-17.