Sortides i activitats Infantil

Seguint amb el centre d’interès de l’aula de P5 sobre el cos de policia i agents de seguretat, els alumnes de la classe han anat a visitar el parc de bombers de la Vall d’Hebron.

Avui els alumnes de P4 han realitzat una sortida a la ludoteca del Pi.

Els nens i nenes de la classe de l'Espígol hem treballat la policia.

Per tal d’acomiadar el curs 2017-18, els i les mestres d’infantil han realitzat un recull de fotografies en forma de vídeo

Amb motiu de la festa de la Mercè, els cursos de P3 i P4, acompanyats dels alumnes del crèdit de món infantil de l’ESO ens hem apropat a visitar els gegants i gegantes.

El passat dijous 31 de maig els nens i nenes d’educació infantil van visitar el Circ Cric ubicat a Sant Esteve de Palautordera.

Allí van poder veure una representació de trapezistes, equilibristes, malabaristes i pallassos. Tota la jornada va estar plena de somriures i rialles. Ens ho vam passar d’allò més bé!
AQUÍ trobareu totes les fotos i vídeos de l’excursió:

Avui hem celebrat la festa de final de curs d’educació infantil!

Els nens i nenes de P5 han pogut fer un taller molt interessant de plàstica.
Els hi han proposat fer una màscara africana tot utilitzant diferents materials i estris plàstics.
S’ho han passat molt bé!!!

L’hort de l’escola: recull fotogràfic

Diseño sin título

El passat 25 d’abril, coincidint amb la setmana de la diada de Sant Jordi, els alumnes de P3, P4, P5 i primer de primària van celebrar els Jocs Florals.
Cada classe va preparar una cançó amb la temàtica de la primavera i la llegenda de Sant Jordi que van escenificar davant dels altres cursos i de les famílies.
La visita de Sant Jordi, la princesa i el Drac ens va ajudar a entendre millor la llegenda i després es van quedar durant tota la diada ajudant a repartir els premis a les guanyadores i els guanyadors.

Els premiats van ser:

• P3: Teyxion, Dariel i Jhasfer.
  • P4: Johnpaul, Stella i Thiago.
  • P5: Rafa, Reign i Jaybie.
  • Primer: Jairah, Jacob i Sitting.

Moltes felicitats a tots/es!

Agrair també a les famílies per la seva assistència i col·laboració en el concurs.