unnamed3

PROJECTE CLUB DE LECTURA (6è)

La biblioteca Sant Pau-Santa Creu ofereix a les escoles formar-ne part del seu club de lectura. Cada escola participant té un petit club de lectura, i totes juntes treballen en xarxa i fan una trobada l al mes per parlar i fer activitats sobre el llibre llegit.

El club requereix inscripció prèvia i té unes places limitades. És imprescindible tenir el carnet de la biblioteca municipal per poder participar-hi.

El club de lectura de l’escola, actualment, és un grup format per 6 alumnes de 6è que estan interessats en compartir opinions, sensacions, experiències... sobre les lectures dels llibres seleccionats, ho comparteixen entre ells (un cop al mes) i entre altres grups d’alumnes (un cop al mes) d’altres escoles del barri. El club està guiat per una persona experta en literatura.