dansa.ara

Es treballa des de l’àrea de música. És un projecte que vincula tota la comunitat educativa (alumnat, professorat i famílies), implicant-la en el gran esdeveniment de ciutat de dansa contemporània, "Dansa ara", que es fa en un dels espais més emblemàtics de Barcelona, el Palau Sant Jordi. El projecte dura d’octubre a abril.

El projecte “Dansa ara” consta de diferents fases:

- La formació del professorat per conèixer el repertori de danses i les orientacions didàctiques pertinents, assistència d’alguns centres a un espectacle de dansa professional (companyia IT Dansa) a l’Institut del Teatre.

- Treball amb l’alumnat per a l’aprenentatge de les danses al centre educatiu.

- Participació final de l’alumnat i el professorat en la gran jornada de dansa en què els nens són protagonistes d’un espectacle de dansa contemporània on assisteixen les famílies com a espectadors.