IMG 5097

Es treballa des de les àrees de català i música. És un projecte d'innnovació, formació i recerca a l'entorn de la glosa a Primària que promou l’aprenentatge i la difusió de la cançó improvisada o glosa, que és l’art de fer versos tot cantant i posant a prova el domini del llenguatge, la capacitat de transmetre emocions i l’habilitat de fer lligar música i paraules.

El projecte té diferents fases:

- La formació del professorat a càrrec d’Albert Casals (coordinador del projecte CorrandEscola i professor de la Universitat Autònoma de Barcelona) i de l’Associació Cor de Carxofa, entitat que fomenta el glosat i té com a objectiu la recuperació, la promoció i la difusió del glosat en català.

- La classe magistral, masterclass amb l’alumnat, amb una persona experta.

- La celebració al Centre Artesà Tradicionàriu, on hi ha la mostra final del treball desenvolupat a les aules.